מבזקים
ראשי / חם ברשת / בסגר לומדים עם שפים המובילים בישראל: עכשיו הנחה מיוחדת ל-200 הנרשמים הראשונים!

בסגר לומדים עם שפים המובילים בישראל: עכשיו הנחה מיוחדת ל-200 הנרשמים הראשונים!

Foody הוא המיזם הקולינרי הראשון הגדול והמוביל ביותר בישראל, אשר כולל מגוון רחב של תוכניות בישול ומתכונים מקוריים. הערוץ תוכנן בהתאם להעדפות הקולינריות של הצופים, תוך השילוב האידיאלי בין חווית הגולשים בפלטפורמת הדיגיטל לבין חווית צופי הטלוויזיה.

במיוחד בתקופה זו, בה אנו מתבקשים להישאר בבתים ולהימנע מיציאות שאינן חיוניות, יותר ויותר משפחות החלו להשקיע בארוחות המשותפות והביקוש למתכונים מיוחדים עלה פלאים, כך מעידים מיטב השפים. לכן, השיעורים הדיגיטליים שמציע בית הספר של Foody, עונים על הצורך של אותן משפחות שרעבות לסדנאות בישול שמלוות את המשתתפים צעד אחר צעד ומנגישות את המתכונים לכל המשפחה.

הסדנאות המקוונות של Foody כבר הספיקו למשוך אחריהן המוני משפחות ישראליות, אימהות ואבות כאחד וללמוד ישירות מהשפים המובילים בארץ, ואף לזכות במענה ישיר מהם לשאלות בתום הסדנה. כעת, בהנחה מיוחדת במיוחד ל-200 הנרשמים הראשונים, תוכלו להנות מ-11 קורסים מובילים של בישול ואפייה שילמדו אתכם את כל סודות המטבח.

בין הקורסים המובילים של Foody תוכלו למצוא:

סדנת אפיה עם קרין גורן אשפית האפייה, אשר כוללת 5 פרקים ו-45 שיעורים בהם קרין תלמד כיצד אופים את החלה המושלמת, תחשוף את הסודות הכמוסים ביותר להכנת עוגות בחושות מושלמות, טכניקות מיוחדות להכנת עוגות גבינה שכולם אוהבים ועוד המון מתכוני אפייה מעניינים שיגרמו לכולם סביבכם ללקק את האצבעות.

סדנת פסטה איטלקית עם השף ישראל אהרוני, בה הוא ילמד כיצד מכינים את הפסטה האיטלקית המדויקת ביותר, עם או בלי מכונת פסטה – בצורה הפשוטה והברורה ביותר!

בסדנת האוכל הביתי עם שגב משה, תלמדו ממש מהבסיס כיצד להכין אוכל לכל המשפחה, עם טכניקות ייחודיות שיהפכו כל מנה פשוטה למיוחדת וטעימה במיוחד.

עם השף עומר מילר תוכלו ללמוד כיצד להכין את מאכל החורף הלאומי בישראל – החמין! מהם הבשרים האידיאלים לתבשיל, זמן ההכנה המדויק ובעיקר טיפים מיוחדים שיהפכו את המאכל הישראלי הזה למנצח!

בסדנת אפיה איטלקית עם נטלי לוין, האמונה על בלוג האפייה המוביל עוגיו.נט, תלמדו להכין קינוחים איטלקיים טעימים במיוחד!

למי מאתנו שחלם ללמוד לזלף כמו מקצוען, סדנת הזילוף עם עידן שחר היא בשבילו! שחר, אחד מהמתמודדים הבולטים ביותר בעונה האחרונה של "בייק אוף ישראל", ילמד כיצד הופכים את הזילוף לאומנות יצירה בה כל עוגה מקושטת ויפהפייה כאין כמותה.

לטבעונים שבנינו אך לא רק עבורם, ישנה סדנת בישול טבעוני בהנחית השפית אורי שביט אשר מנהלת את הבלוג המוביל "טבעוניות נהנות יותר". בסדנה נלמד כיצד להכין קציצות ללא ביצים, מנות מנצחות עם דפי אורז, הכנת ממרחים מיוחדים ועוד מלא מתכונים שלא תיארנו לעצמנו שהם טבעוניים!

וכמובן שגם אוהבי הבשר ימצאו את הסדנה שלהם בהובלת השף דרור פילץ, אחד ממומחי הבשר הידועים והנחשבים ביותר בישראל.

מאיר דנון, מייסד ומנהל בית הספר לבישול בישראל, יעביר את סדנת הדגים המיוחדת בה הוא ילמד כיצד להכין את מנת הדג הטובה ביותר, צעד אחר צעד. החל משלב בחירת הדג האידיאלי למנה, וכלה בטכניקות צלייה, בישול בתנור ועוד.

סדנה חשובה במיוחד היא סדנת המתכונים לסוכרתיים בהנחיית השף והדיאטן הקליני אודי ברקן. אודי, שמתמודד בעצמו עם סוכרת, יוכיח שאפשר להכין את האוכל הטעים, המיוחד, מהבסיסי עד המורכב ביותר גם עם בקרת סוכר נכונה. בסדנה נלמד להכין שלל מנות עבור הילדים הצעירים כמו קציצות עם ירקות, מג'דרה מיוחדת, ירקות בתנור ומרקים אידיאליים לימי החורף. כמו כן, נלמד גם להכין קינוחים מובילים המותאמים לסוכרתיים שלא ניתן לעמוד בפניהם!

ואיך לא, הסדנה שכולנו היינו רוצים לקחת בה חלק- סדנת צילום אוכל עם אפרת ליכטנשטט. מי מאיתנו לא מצלם את מנת הפאר שלו מיד עם תום הבישול ומשגר את התמונה לכל קבוצות הוואסאפ הקרובות לביתו? הסדנה, הכוללת 3 פרקים מרכזיים, מקנה ידע בסיסי, ראשוני ומקצועי ביותר בצילום אוכל המיועד לרשתות החברתיות, תוך הנחייה בנוגע למיקום המצלמה וזוויותיה, תאורה נכונה, עיצוב פריים בצורה מקצועית – והכל דרך הסמארטפון.

כעת בהנחה מיוחדת ל-200 הנרשמים הראשונים,
הירשמו ותתחילו לבשל! >

    אולי יעניין אתכם

    ״התהליך ארוך ומתיש ונגמר לא פעם בסירוב״: אלפי ישראלים זכאים לתג נכה אך אינם מצליחים לקבל אותו – יש פתרון, עם התחייבות לאחוזי הצלחה גבוהים!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן