מבזקים
ראשי / השקעות / סוף סוף זה קורה – פיתוח שכונת בנה ביתך בשכונת נווה חיים היוקרתית יוצא לדרך – קרקע לבנייה מיידית החל מ-1,200,000 ₪ בלבד!

סוף סוף זה קורה – פיתוח שכונת בנה ביתך בשכונת נווה חיים היוקרתית יוצא לדרך – קרקע לבנייה מיידית החל מ-1,200,000 ₪ בלבד!

עירית חדרה החליטה לאחר שנים רבות לאפשר את פיתוח שכונת בנה ביתך בנווה חיים, חדרה.
הפוטנציאל בשכונה הוא עצום ולכן זה היה רק עניין של זמן עד שהוועדה המקומית תאשר את פיתוח השכונה.
עוד הוחלט שהמתחם יחולק למגרשים צמודי קרקע, וזאת על מנת לשמור על הצביון הכפרי של שכונת נווה חיים – בניגוד למגמה בה דוגל משרד השיכון המעודד בניית בניינים רבי קומות.

אחד העקרונות החשובים בפיתוח השכונה הוא השמירה על הסביבה והאווירה היוקרתית, לכן הוחלט על שילוב מדרכות ורחובות הולנדיים, הטמעת צמחיה ירוקה בכל מקום אפשרי, תאורת רחוב מתקדמת וחדישה, ביחד נוצר מתחם וילות עוצר נשימה וייחודי.

העבודות במתחם אושרו להתחלת עבודה וצפויות לצאת לדרך בחודשים הקרובים.
כ- 100 יחידות צמודות קרקע בגדלים שונים כשרובן בגודל של כ-250 מ״ר צפויות להבנות במתחם החדש, ובנוסף ולמספר מצומצם של מגרשים גדולים בגודל של 400 כ-400 מ"ר.

הביקוש בשנים האחרונות למגורים בחדרה הולך וגובר, ההתפתחות המהירה והגדולה של העיר יחד עם ההשקעה של העיריה גורמים לכך שאלפי זוגות צעירים בוחרים לעבור ולגור בעיר.
מהפכת הנגישות, התחבורה ופיתוח המתחם החדש – תחנת הרכבת והאוטובוסים החדשה, ביחד עם מתחם האנרג׳י פארק המתפתח במהירות והמחסור במגרשים גדולים המיועדים לבנייה עצמית – כפי שמציע פרויקט בנה ביתם בנווה חיים, הופכים את הביקוש לגבוה עוד יותר – אל תפספסו את ההזדמנות הזו!

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

*הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית

אולי יעניין אתכם

“ההשקעה נפתחה לישראלים”: וילת יוקרה להשקעה בשכונת ההייטק הראשונה בבוקרשט GreenValley – החל מ-149 אלף יורו בלבד – בהתחייבות לשכירות חודשית קבועה בחוזה חתום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן