מבזקים
ראשי / חם ברשת / עברתם את גיל 55? פיתוח ישראלי ישמור על המוח והזיכרון

עברתם את גיל 55? פיתוח ישראלי ישמור על המוח והזיכרון

אם עברתם את גיל 55, גם אתם ודאי מרגישים שהזיכרון הוא לא בדיוק מה שהיה פעם. פיתוח ישראלי מאפשר לאמן ולחזק את יכולות הזיכרון באימון של 15 דקות, 3 פעמים בשבוע, על המחשב הביתי או הטאבלט

ממש כמו שניתן לשמור על הגוף על ידי הקפדה על אימון פיזי: הליכה, שחייה, ריצה, פילטיס ועוד – ניתן היום לשמור גם על יכולות המוח באמצעות אימונים המתאימים לו. חברת אפקטיבייט הישראלית, פיתחה תוכנה ייחודית המותאמת לאימון המוח – במחשבה על גילאי 55 ומעלה.

המשמעות היא שמשתמשי התוכנה מקבלים אימון המותאם באופן ספציפי ליכולות המוח שנשחקות בגילים אלו והממשק עצמו מתאים בדיוק לקהל הזה: העיצוב, החשיבה על התכנים, המהירות, העניין – הכל ממוקד לשכבת הגיל הזו.

להחזיר את הרעננות למוח
ואכן, התוכנה ידידותית במיוחד ומהנה מאוד לשימוש. היא כוללת תרגילים דרך משחקים ייחודיים שעובדים על היכולות שצריך לאמן: זיכרון, יכולת שליפה וקשב. בנוסף, התוכנה לומדת את המשתמש ומתאימה את רמת הקושי ואת אופי התרגול באופן ייחודי אליו.

משתמשי התוכנה מעידים כי היא מכניסה עניין חדש לסדר היום ועל פי אפקטיבייט, אימון של 15 דקות 3 פעמים בשבוע מאפשר להחזיר את רעננות המוח, לשמור על "כושר מוחי" ולתמוך במערכות הזיכרון והקשב. בנוסף, השימוש בתוכנה מלמד טכניקות ושיטות לזכירת פרצופים, שמות ומשימות, לעבוד במקביל על זמן התגובה, איכות התגובה, היכולת לשלוף מידע במהירות מהזיכרון ולזכור פרטים – דברים שאפשר להשתמש בהם באופן מיידי ביומיום.

איך זה עובד? צפו >>

לבדיקת התאמה ללא עלות – השאירו פרטים >>

    אולי יעניין אתכם

    ״התהליך ארוך ומתיש ונגמר לא פעם בסירוב״: אלפי ישראלים זכאים לתג נכה אך אינם מצליחים לקבל אותו – יש פתרון, עם התחייבות לאחוזי הצלחה גבוהים!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן