מבזקים
ראשי / צרכנות נבונה / זו לא תרופת פלא. זו גאונות של רופאים ישראליים שהוכיחו לעולם שניתן לטפל בכאבי הברכיים והגב ללא ניתוח!

זו לא תרופת פלא. זו גאונות של רופאים ישראליים שהוכיחו לעולם שניתן לטפל בכאבי הברכיים והגב ללא ניתוח!

עשרים השנים האחרונות בהן אנו חיים הביאו איתן תמורות ושינויים מרחיקי לכת בכל הקשור לעולם הרפואה, לטיפול במחלות ולשילוב טכנולוגיות חכמות כאמצעי יעיל יותר מתרופות או ניתוחים.

המוצר אינו נועד להחליף ייעוץ רופא | תוכן שיווקי

איך מתבצע האבחון ולמי זה מתאים?

צפו בד"ר עמית מור מסביר >>

מתעניינים באבחון ללא עלות? השאירו פרטים >>

    אחת מפריצות הדרך המשמעותיות ביותר הייתה בתחום הטיפול בכאב מפרקים. כאב הגב, הברכיים, האגן והקרסול. כאב משתק הפוגע ב60% מהגברים והנשים החוצים את גיל 40 של חייהם. שני רופאים ישראליים דר' אבי אלבז ודר' עמית מור ביצעו עשרות מחקרים בתחום כאב המפרקים. מחקרים שפורסמו בעולם והובילו לשינוי תפיסה בכל הקשור לטיפול באנשים הסובלים מכאב ברכיים, כאב גב או כאב מפרקים. המחקרים הוכיחו מעל לכל ספק שבמקרים רבים ניתן לטפל בכאב המפרקים ללא שימוש בתרופות וללא צורך בניתוח או התערבות פולשנית.

    והתוצאות? הרבה מעבר למצופה

    צפו בעשרות הלקוחות, נשים וגברים בגלאים שונים המספרים את הסיפור האישי שלהם, אודות הכאב שחוו ובתוצאה כפי שהם מדווחים עליה היום.

    מתעניינים באבחון ללא עלות? השאירו פרטים >>

      להחזיר את האדם לתפקוד מלא ללא כאב מפרקים.

      למעלה מ- 90,000 גברים ונשים בארץ ובעולם כבר נהנים מפתרון רפואי פורץ דרך, שפותח ע"י 2 רופאים ישראליים ונצחו את הכאב בהליכה. בתי חולים בישראל ובעולם כבר אמצו אליהם את הפתרון ששיפר את מצבם של עשרות אלפי המטופלים. לפתרון קוראים אפוסתרפיה!

      בשלב הראשון מוזמנים הסובלים מכאב מפרקים לאבחון במעבדת הליכה ממוחשבת ובדיקה קלינית עם פיזיותרפיסט מומחה, בתהליך של שעה וחצי, ללא קרינה ובעזרת אמצעים חדשניים מאתר צוות הפיזיותרפיסטים המיומן את מקור הכאב, ומתאים באופן אישי לכל מטופל או מטופלת מערכת הליכה ביו-מכאנית אישית, המסייעת להפחית את הכאב ולחזור לתפקוד יומי מלא. המערכת מחזירה לגוף האדם את האיזון וחלוקת העומסים על המפרקים. בכך, מלמדת המערכת את מערכות השריר ומערכות העצבים לתפקוד נכון ומאוזן ולשחרור המפרק מהכאב. השימוש במערכת ההליכה נח וקל (כמה דקות שימוש ביום), אינו דורש כל שינוי באורח החיים, ניתן להשתמש בה בבית, בעבודה ויש הלוקחים אותה גם בנסיעתם לחו"ל.

      אבחון ללא עלות. וטיפול המוכר ע"י כל קופות החולים בישראל.

      תוצאות הטיפול במערכת הביו-מכנית של אפוסתרפיה בעשרות אלפי המטופלים בארץ הובילו את מערכת הבריאות להכרה בפתרון כיעיל ביותר לסובלים מכאבי ברכיים, גב ומפרק. לכן, האבחון במעבדות ההליכה הממוקמות בערים מרכזיות ברחבי הארץ ללא עלות והטיפול והמעקב השנתי אחר השיפור מסובסד ע"י כל קופות החולים והביטוחים המשלימים. הסובלים מכאבי ברכיים, מפרק או גב מבקשים הפניה מרופא המשפחה ויכולים ליהנות מטיפול איכותי, ללא תופעות לוואי המשחרר את הלחץ מהמפרקים ומביא להטבה משמעותית עד כדי חזרה לתפקוד מלא. כל זאת ללא שימוש בכדורים, משככי כאבים או חלילה ניתוח.

      מתעניינים באבחון ללא עלות? השאירו פרטים >>

        אולי יעניין אתכם

        ״שיאן המכירות!״: מותג מזרני היוקרה ד״ר קומפורט מציע מזרן אורתופדי בעל אפקט הרחיפה במחיר חסר תקדים של 1,690 ש״ח בלבד – כולל 30 לילות התנסות עם החזר כספי מלא!

        כתיבת תגובה

        האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

        הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן