מבזקים
ראשי / השקעות / מהפכת ההשקעות: נדל"ן דיגיטלי אפיק ההשקעה החדש שמציע למשקיעים הכנסה פסיבית של אלפי שקלים בחודש בהשקעה החל מ-15,000 ש"ח

מהפכת ההשקעות: נדל"ן דיגיטלי אפיק ההשקעה החדש שמציע למשקיעים הכנסה פסיבית של אלפי שקלים בחודש בהשקעה החל מ-15,000 ש"ח

האם דמיינתם אי פעם שמנכס דיגיטלי שעולה כ-15,000 ש"ח תוכלו לייצר הכנסת שכירות חודשית כמו מדירת שלושה חדרים בחדרה שעולה 1.1 מיליון ש"ח ?קבוצת Foreshop נכסים דיגיטליים, פורצת בסערה לשוק ההשקעות בישראל ולאחר חודש פעילות בלבד מכרה כבר יותר מ-120 נכסים דיגיטליים למשקיעים קטנים בישראל שייצרו עבורם תשואה חודשית שוטפת דרך תוכניות שותפים שונות ביניהם אמזון, אייבי והכנסה מפרסומות ממומנות כדוגמת גוגל אדסנס, אוטבריין וטאבולה.

לאחר שנים של ניסיון והצלחה רבה בהקמת עשרות נכסים דיגיטליים רווחיים ומניבים עבורנו ועבור לקוחותינו, קבוצת Foreshop החליטה לאפשר למספר בודד של משקיעים נבחרים לרכוש נכסים דיגיטליים (אתרי תוכן באינטרנט) מניבים ישירות מForeShop Group ולאפשר להם ליהנות מנוסחת ההצלחה. לאחר חודש אחד של פעילות ונהירה מסיבית של משקיעים החליטו בקבוצה להקצות עוד כ-550 נכסים דיגיטליים להשקעה שמחירם מתחיל מכ-15,000 ש"ח.

אז מה זה בעצם נכס דיגיטלי?
בדומה לנכסי הנדל"ן הקלאסיים, הנכסים הם סטטיים ולא זזים לשום מקום. ברגע שהקמנו את הנכס האינטרנטי הוא רשום על שמנו ממש כמו טאבו. נכס דיגיטלי הוא שילוב של מגוון דברים: אתר אינטרנט, רשימת תפוצה, דפי פייסבוק, ערוצי יוטיוב וכל דבר בעצם שאנחנו מקימים שמייצר ערך וצובר עוקבים וגולשים.
ברגע שאנחנו מקימים נכס שיש לו כבר קהל גולשים קבוע גוגל, פייסבוק ופלטפורמות פרסום נוספות ישמח לשלם לנו תשלום חודשי קבוע עבור השכרת שטחים באתר שלנו לטובת פרסומות.
כמובן שלא לכל אחד יש זמן וידע בהקמת הנכסים האלה. כאן קבוצת Foreshop נכנסת לתמונה. לדברי סמנכ"ל השיווק של הקבוצה אריאל אהרוני: "המומחיות היא לאתר או להקים נכסים פוטנציאליים. לזהות את התחומים החמים ביותר בעולם האינטרנט ולהקים בהם נכסים חזקים לפני כולם"

למידע נוסף >>

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]

אולי יעניין אתכם

“ההשקעה נפתחה לישראלים”: וילת יוקרה להשקעה בשכונת ההייטק הראשונה בבוקרשט GreenValley – החל מ-149 אלף יורו בלבד – בהתחייבות לשכירות חודשית קבועה בחוזה חתום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן