מבזקים
ראשי / נדל"ן / לאור המצב: הכירו את האפשרות החדשה לקבלת מימון בסכומים גבוהים החל מ- 300,000 ₪ כנגד משכון נכס!

לאור המצב: הכירו את האפשרות החדשה לקבלת מימון בסכומים גבוהים החל מ- 300,000 ₪ כנגד משכון נכס!

התקופה האחרונה זעזעה מבחינה כלכלית משקי בית רבים בישראל. זה התחיל ממגפת הקרונה שבה שכירים רבים פוטרו או הוצאו לחל"ת ובעלי העסקים, היו בחזית לבד מול כל הקשיים, והיום אחרי שלאט לאט התחלנו להתאושש האינפלציה מכה גלים והחזרי ההלוואות מזנקים במאות ואף אלפי שקלים בחודש. דוקא עכשיו הבנקים מסרבים להעניק את האשראי הדרוש או מעמידים תנאים נוקשים ביותר מבחינת קבלת הביטחונות ובירוקרטיה.

קיים פתרון, למרות הקושי: קבלת אשראי ע”י שיעבוד נכס
כעת באפשרותכם לקבל תוך זמן קצר את האשראי הדרוש – כנגד שעבוד נכס, עם התנאים הנוחים ביותר להחזר ואופציה לגרייס ארוך טווח.
אין זה חדש שיש קושי רב בגיוס אשראי בסכומים גבוהים אך בתקופה האחרונה ישנה אפשרות חדשה בשוק הפיננסים אשר נועדה לפתור את הבעיה הזו – שעבוד נכס בתמורה להלוואה.
נכס מקרקעין נחשב לבטוחה בעלת ערך גבוה ובעל סיכון נמוך ולכן שיעבוד מבטיח לגופים המלווים את הכסף לתת לאלו המבקשים את ההלוואה ריבית נמוכה משמעותית מהריבית אותה יקבלו במקרה ויש צורך בערבון, מה שהופך את האפשרות הזו למשתלמת ובטוחה.

למי מתאים השירות?
השירות יכול להתאים שכירים או בעלי חברות הנמצאים במצב בו אין באפשרותם לקבל אשראי מהבנקים. במקרה כזה יש צורך בקבלת אשראי חוץ בנקאי וחברה למעשה מתווכת בין אלו הזקוקים לאשראי לבין הגופים החוץ בנקאיים אשר מספקים את האשראי הדרוש.
חשוב לציין שהאשראי ניתן ללקוחות המתקשים לקבל אשראי במערכת הבנקאית, גם כאלו בעלי היסטוריית אשראי בעייתית.
מעבר לכך, חשוב להדגיש, השירות מתאים רק לבעלי נכסים פרטיים או מסחריים, לכל מטרה וכנגד שעבוד – גם במקרה בו קיימת על הנכס משכנתא ו/או עיקולים.

אולי יעניין אתכם

“ההשקעה נפתחה לישראלים”: וילת יוקרה להשקעה בשכונת ההייטק הראשונה בבוקרשט GreenValley – החל מ-149 אלף יורו בלבד – בהתחייבות לשכירות חודשית קבועה בחוזה חתום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הלקוח מאשר כי הוא מעוניין לקבל שיחת טלפון שיווקית מאת המפרסם וכי מספר הטלפון אינו רשום במאגר "אל תתקשרו אלי" של הרשות להגנת הצרכן